برگزاری رویدادهای صندلی تجربه، بانوی کارآفرین و خانه تا کارخانه در دستور کار جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی قرار گرفت

۰۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۶ کد : ۳۵۳۲۳ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۵۱
دومین جلسه سیاستگزاری رویدادهای فناورانه مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم روز یک شنبه ۷ شهریورماه با حضور حسین اسفندیاری رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی ‌کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم و یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی قم برگزار شد.
برگزاری رویدادهای صندلی تجربه، بانوی کارآفرین و خانه تا کارخانه در دستور کار جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ابتدای این دیدار حسین اسفندیاری با قدردانی از طرح های پیشنهادی جهاددانشگاهی در خصوص اجرای رویدادهای مشترک اظهار داشت: برگزاری رویدادها و کسب تجارب برای مددجویان در این رویدها بسیار ضروری است و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی می تواند کمک شایانی به این امر نماید.

اسفندیاری ادامه داد: در صدد برگزاری نمایشگاه از خروجی رویدادها هستیم و همچنین در ترویج فرهنگ کسب وکار و حمایت از طرح‌های اشتغال و تسریع در اشتغال‌زایی هدفمند برای مددجویان از اولویت های این نهاد است.

در ادامه یاسر شریفی گفت: به صورت تخصصی در زمینه‌های برگزاری رویدادها با قالب‌های متنوع و با رویکرد جذب حداکثری مددجویان و تیم سازی مددجویان و سوق دادن آنها به سمت کسب وکارهای نوپا قدم برداشته ایم.

شریفی ادامه داد: در صورت حمایت ویژه کمیته از مددجویان امکان تیم سازی از ایده‌های مددجویان کمیته و ارائه نمونه محصول اولیه وجود دارد و محصولاتی که کیفیت مناسبی داشته باشند قابلیت ارائه در نمایشگاه ها را نیز خواهند داشت.

در پایان جلسه طرحنامه‌های پیشنهادی رویدادها مورد بررسی قرار گرفت و سه رویداد صندلی تجربه، رویداد بانوی کارآفرین با محوریت پوشاک و دومین رویداد خانه تا کارخانه به عنوان اولویت های اصلی جهت برگزاری در دستور کار قرار گفت.

کلید واژه ها: سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم کمیته امداد امام خمینی (ره) خانه تا کارخانه بانوی کارآفرین صندلی تجربه رویداد


نظر شما :