تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی با دانشگاه حضرت معصومه (س) تمدید شد

۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۳ کد : ۳۳۴۰۸ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۳۱
در حاشیه دیدار رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س)، تفاهم نامه همکاری میان دو نهاد تمدید شد.
تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی با دانشگاه حضرت معصومه (س) تمدید شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم این دیدار با حضور دکتر محمد حیدری، رئیس و مهندس علی حسینی معاون فرهنگی این واحد، دکتر نسرین صادق زاده سرپرست و دکتر فاطمه حسینی، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حضرت معصومه (س) و حجت الاسلام محمد رضا آخوند زاده معاون استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.

از مهمترین مفاد این تفاهم نامه می‌توان به مواردی همچون همکاری در کلیه زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر اساس قوانین و مقررات جاری دانشگاه و جهاد دانشگاهی خصوصا بهره مندی اساتید و دانشجویان دانشگاه و کارکنان  طرفین و خانواده آنان از تخفیف  20 درصدی دوره‌های آموزشی و امکانات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی جهاد دانشگاهی و دانشگاه و تخفیف 10 درصدی خدمات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، همکاری در برگزاری سمینارهای فرهنگی و پژوهشی و همکاری در تالیف و انشار کتاب اشاره کرد.

همچنین در قالب این تفاهم نامه امکان معرفی دانشجویان نخبه و اساتید توانمند به جهاد دانشگاهی توسط دانشگاه جهت استفاده از آنها جهت تدریس دوره‌های آموزشی و انجام طرح‌ها و پروژه‌های علمی مشترک با دانشگاه یا توسط جهاد دانشگاهی حاصل شده است.

کلید واژه ها: تفاهم نامه دانشگاه حضرت معصومه (س)


نظر شما :