بشر با همه پیشرفت‌هایش نیاز به انسان کامل را بیشتر حس می‌کند

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۶ کد : ۱۷۹۰۳ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۷۰
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: بشر با همه پیشرفت‌هایش نیاز به انسان کامل را بیشتر حس می‌کند.
بشر با همه پیشرفت‌هایش نیاز به انسان کامل را بیشتر حس می‌کند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری عصر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت که به شکل مجازی برگزار شد، گفت:  اهمیت موضوع مهدویت و انتظار جهاددانشگاهی را بر آن داشت که با سبقه علمی و فرهنگی و انقلابی خود این حرکت را به عهده بگیرد.

وی افزود: بحث مهدویت یکی از اعتقادات بسیار مهم و ریشه دار در افکار ایرانیان و مسلمانان و شیعیان بوده و خواهد بود. مساله انتظار در تمام ادیان الهی و در سراسر تاریخ ریشه دارد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: مهدویت به عنوان عنصر نجات بخش بشریت همیشه مورد توجه بوده و بشر هم در سراسر زندگی خود هرجا که احساس پیشرفت کرده است با خلاء هایی دست به گریبان شده که بر مشکلاتش افزوده شده است.

وی گفت: بشر در این بزنگاه ها همیشه حس کرده که تا حد نا توان است و نیازمند انسانی کامل است که او را به سرمنزل مقصود برساند.

حیدری اظهارکرد: جهاددانشگاهی به خصوص جهاددانشگاهی واحد استان قم با رغبت و احساس و انگیزه فراوان در این سمیر گام برداشت و با انتشار منتشورات و فعالیت های فرهنگی و دانشجویی و همچنین برگزاری جشنواره سعی خود را برای حضور هرچه گسترده تر در زمینه رشد و اعتلای فرهنگ مهدویت به منصه ظهور رساند.

وی با اشاره به اینکه علاقه مند بودیم که این جشنواره را به شکل حضوری برگزار کنیم تصریح کرد: امیدواریم که این سفره باز بماند و از برکات این سفره همگان بهره مند شوند و کسانی که به عنوان منتظر به این حوزه نگاه دارند بتوانند از این مائده الهی بهره مند شوند.

کلید واژه ها: جشنواره ملی مهدویت


نظر شما :