برگزاری دوره‌های آموزشی جهاد قم به صورت برخط

۰۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۶ کد : ۱۶۴۸۵ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۶۱۸
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم از پیگیری برخی دوره‌های آموزشی مرکز فناوری اطلاعات به صورت غیر حضوری و آنلاین خبر داد.
برگزاری دوره‌های آموزشی جهاد قم به صورت برخط

علی حسینی با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های آموزشی در پی شیوع بیماری کرونا و احتمال ادامه تعطیلی مراکز آموزشی تا پایان سال عنوان کرد: پس از اعلام شورای تامین استان جهت تعطیلی مراکز آموزشی در راستای سلامت همشریان مراکز آموزشی جهاددانشگاهی نیز کلاس های آموزشی را از اول اسفندماه تعطیل کردند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسات همفکری و با بررسی‌های لازم با توجه به اینکه فاصله زمانی زیاد در برگزاری برخی آموزش ها، فراگیران را متضرر خواهد کرد، تصمیم بر این شد که تعدادی از دوره‌ها به صورت آنلاین با حضور استاد و فراگیران ادامه پیدا کند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم افزود: در مرحله اول از شنبه 10 اسفند پیگیری دوره‌های Excel، Powerpoint، ICDL 2 و network+ به صورت برخط انجام خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: برنامه‌ریزی جهت پیگیری دوره‌های علوم پزشکی و زبان های خارجی نیز جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به فراگیران در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: زمینه استفاده فراگیران از این خدمت هم بر بستر کامپیوتر و هم گوشی‌های هوشمند فراهم شده است.

گفتنی است؛ مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی قم در حوزه‌های کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی، علوم انسانی، هنر، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و زبان های خارجی فعالیت می‌کند و سالانه حدود 15هزار فراگیر از خدمات آموزشی آن بهره‌مند شده و گواهی‌نامه معتبر جهاد دانشگاهی را دریافت می‌کنند.

 

کلید واژه ها: دوره آموزشی ثبت نام آنلاین دوره های مجازی


نظر شما :