آرشیو اخبار

پرسش و پاسخ های

سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان

از همراهان گرانقدر جهاد دانشگاهی واحد استان قم تقاضامندیم هر سوال یا نظری که در حوزه فعالیت های سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان در این واحد دارند در قسمت نظرات این مطلب مطرح کنند تا مسئولین مربوطه به سوالاتشان پاسخ دهند و از نظرات سازنده شان بهره مند شوند.

ادامه مطلب
پرسش و پاسخ های

معاونت فرهنگی

از همراهان گرانقدر جهاد دانشگاهی واحد استان قم تقاضامندیم هر سوال یا نظری که در حوزه فعالیت های معاونت فرهنگی این واحد دارند در قسمت نظرات این مطلب مطرح کنند تا مسئولین مربوطه به سوالاتشان پاسخ دهند و از نظرات سازنده شان بهره مند شوند.

ادامه مطلب
پرسش و پاسخ های

معاونت پشتیبانی

از همراهان گرانقدر جهاد دانشگاهی واحد استان قم تقاضامندیم هر سوال یا نظری که در حوزه فعالیت های معاونت پشتیبانی این واحد دارند در قسمت نظرات این مطلب مطرح کنند تا مسئولین مربوطه به سوالاتشان پاسخ دهند و از نظرات سازنده شان بهره مند شوند.

ادامه مطلب
پرسش و پاسخ های

معاونت پژوهشی

از همراهان گرانقدر جهاد دانشگاهی واحد استان قم تقاضامندیم هر سوال یا نظری که در حوزه فعالیت های معاونت پژوهشی این واحد دارند در قسمت نظرات این مطلب مطرح کنند تا مسئولین مربوطه به سوالاتشان پاسخ دهند و از نظرات سازنده شان بهره مند شوند.

ادامه مطلب
پرسش و پاسخ های

معاونت آموزشی

از همراهان گرانقدر جهاد دانشگاهی واحد استان قم تقاضامندیم هر سوال یا نظری که در حوزه فعالیت های معاونت آموزشی این واحد دارند در قسمت نظرات این مطلب مطرح کنند تا مسئولین مربوطه به سوالاتشان پاسخ دهند و از نظرات سازنده شان بهره مند شوند.

ادامه مطلب