جلسه هم‎اندیشی نشست مساله امنیت در بافت شهری برگزار شد

۰۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰ کد : ۹۷۱ پژوهش و فناوری
تعداد بازدید:۹۱۵
چهارمین نشست هم اندیشی نشست مساله امنیت در بافت شهری و شهرسازی و کاهش جرم در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.
جلسه هم‎اندیشی نشست مساله امنیت در بافت شهری برگزار شد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، چهارمین نشست هم اندیشی «مساله امنیت در بافت شهری، شهرسازی و کاهش جرم» از سلسله نشست‎های شهر آل محمد(ع) در سالن جلسات این واحد برگزار شد.
 
در این نشست که با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم و مسئولان بخش های مختلف استان برگزار شد، راهکارهای مرتبط به تاثیرات بافت شهری در امنیت نیز بررسی شد.
 
در ابتدای این نشست، سیده شبنم فاطمی مدیر مرکز معماری و شهرسازی جهاددانشگاهی قم با اشاره به برگزاری سلسله جلسات هم اندیشی شهر عش آل محمد(ص) گفت: این نشست ها در جهت ایجاد یک فضای تحقیقاتی و پرسشگری و مطالبه گری با در نظرگرفتن همه شرایط لازم برای اثرگذاری کاربردی در حوزه هایی که مرتبط به توسعه همه جانبه شهر قم است برگزار می شود.
 
وی با اشاره به پیشینه برگزاری جلسات شهر عش آل محمد(ص) گفت: در نشستی که دوشنبه هفته آینده پیرامون مساله امنیت در بافت شهری برگزار می شود مسایل مهمی که در این عرصه نقش آفرین است به همراه نهادهایی که در این عرصه به شکل عامل و ناظر و بهره بردار فعالیت دارند برگزار می شود تا از این رهگذار گامی جدی و عملی برای حل معضلات شهری و امنیتی و بسترسازی توسعه این امر ایجاد شود.
 
گفتنی است، در این نشست علاوه بر مدیران جهاددانشگاهی واحد استان قم، مدیران و کارشناسانی از نیروی انتظامی استان، سپاه استان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دادگستری، دانشگاه قم، توسعه شهری شهرداری قم، سازمان نظام مهندسی، سازمان بهسازی اطراف حرم، و... حضور داشتند.
 

نظر شما :