مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

با مشارکت جهاد دانشگاهی گام های بلندی برمی‌داریم

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۸ کد : ۶۵۲۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۴۱
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان قم روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: ما آمادگی لازم را برای تعامل بهتر و استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی داریم تا بتوان با مشارکت این نهاد گام های بلندی را برداشت.
با مشارکت جهاد دانشگاهی گام های بلندی برمی‌داریم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام رونق تولید عنوان کرد:رونق تولید کشور را عزت مند می کند در این راه باید از توانمندی‌های جوانان کشور و دانشگاهیان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: گاهی به واسطه تبلیغات منفی، جوانان کشور پیشرفت ها را باور ندارند در این باره باید با فعالیت های فرهنگی در قالب فیلم و نمایش و اردوهای علمی و فرهنگی و حضور اندیشمندان و دانشمندان خلاق این توانمندی ها را معرفی کنیم.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: در جهت رونق تولید باید کارهایی انجام شود، از دانشجویان رشته های صنعتی در ابتکارات و خلاقیت ها حمایت شود هر یک از دانشجویان سهم مهمی در تحقق رونق تولید دارند.

وی تصریح کرد: ما آمادگی لازم را برای تعامل بهتر و استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی داریم تا بتوان با مشارکت این نهاد گام های بلندی را برداشت.

در ادامه سید علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم نیز بر هم افزایی میان جهاد دانشگاهی و دانشگاهها تاکید کرد و گفت: ظرفیت های مهمی در حوزه علمی و پژوهشی و اجرایی در جهاد دانشگاهی وجود دارد که می تواند بسیاری از اهداف و طرح های دانشگاهی را به سرانجام برساند.

وی اظهار کرد: رسالت جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی، انجام کارهای مهم و راهبردی و فعالیت های بر زمین مانده است ما می توانیم با ارتباط با کانون های دانشجویی، بازوی اجرایی خوبی برای تحقق اهداف دانشگاهها باشیم.

حسینی بیان کرد: در جهاد دانشگاهی ویژه دانشجویان، دوره های پرباری برگزار می شود که در اشتغال زایی و رونق تولید اثرگذار است.

وی اظهار کرد: همچنین اردوهایی با نام ایران مرز پرگهر در جهاد دانشگاهی برگزار می شود که می تواند در معرفی ظرفیت ها و شناخت توانمندی ها در کشور به دانشجویان موثر باشد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نیز آمادگی تعامل در جهت پیگیری وام دانشجویی از طریق صندوق های قرض الحسنه را دارد.

گفتنی است در این جلسه طرح های افکارسنجی در خصوص آسیب شناسی در فضای خوابگاهی و دانشجویی و برنامه های دانشجویی سبک زندگی، نظم اجتماعی و ارتباط با والدین و ترویج فرهنگ ازدواج و حمایت از ازدواج جوانان و دانشجویان و همچنین برنامه های ویژه دانشگاهیان در حوزه رونق تولید و جلسات هم اندیشی در قالب های مختلف اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

کلید واژه ها: نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی معاونت فرهنگی


نظر شما :