زمینه‌های تعامل جهاددانشگاهی قم با دانشگاه علوم پزشکی قم بررسی شد

۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۶ کد : ۶۳۸۱ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۸۸
ظرفیت‌های تعامل و همکاری جهاددانشگاهی قم با دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم بررسی شد.
زمینه‌های تعامل جهاددانشگاهی قم با دانشگاه علوم پزشکی قم بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر محمد حیدری، رییس این واحد، روز سه شنبه 27 فروردین ماه با دکتر اسماعیلی، رییس دانشکده دندانپژشکی دانشگاه علوم پزشکی قم دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه دکتر حیدری با تشریح فعالیت‌ها و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی با استفاده از نیروهای فعال و خلاق، پتانسیل بالایی برای انجام اقدامات، فرهنگی، آموزش و پژوهشی دارد و تاکنون دستاوردهای خوبی را در این زمینه‌ها کسب کرده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی قم فعالیت‌های گسترده و موثری را در خصوص درمان ناباروری و ذخیره خون بند ناف به انجام رسانده است و مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم جزو چند مرکز برتر کشور در این حوزه است و سالیانه مراجعه کنندگان متعددی از کشورهای مختلف، برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

رییس جهاد دانشگاهی قم گفت: همچنین جهاد دانشگاهی قم یک مرکز تخصصی مقابله با آسیب‌ها اجتماعی را راه‌اندازی کرده است و به صورت تخصصی به این مسئله پرداخته؛ برگزاری چندین همایش و جشنواره ملی در حوزه‌های مختلف فرهنگی نیز از اقدامات جهاد دانشگاهی واحد قم در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی قم آمادگی دارد تا در زمینه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده دندانپزشکی همکاری کند و تعاملات طرفین بیش از گذشته گسترش یابد.

در ادامه این جلسه، دکتر اسماعیلی نیز با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده دندانپزشکی، عنوان کرد: دانشکده دندانپزشکی، ظرفیت بالایی برای پرورش استعدادها و قابلیت دانشجویان دارد.

وی در خصوص زمینه‌های همکاری جهاد دانشگاهی قم با دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: با تعامل طرفین می‌توان دوره‌های تخصصی دندانپزشکی را برگزار کرد و آموزش داد؛ همچنین جهاد دانشگاهی می‌تواند با برگزاری دوره‌های مهارت افزایی و پژوهشی برای دانشجویان، دانشکده دندانپزشکی را یاری کند تا سطح کیفی دانشجویان ارتقا یابد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم: برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های فرهنگی و همچنین برگزاری کارگاه‌ها در موضوع مقابله با کاهش آسیب‌های اجتماعی، از سوی جهاد دانشگاهی، بسیار می‌تواند برای دانشجویان مفید  و موثر باشد؛ امیدوارم با همکاری طرفین، شاهد اتفاقات خوبی در مباحث علمی و پژوهشی باشیم.

کلید واژه ها: دیدار دانشگاه علوم پزشکی


نظر شما :