جهاد دانشگاهی و اتاق اصناف استان قم تفاهم نامه همکاری امضا کردند

۱۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۳ کد : ۴۵۶۷۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۵۲
جهاد دانشگاهی واحداستان قم و اتاق اصناف استان با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم نسبت به یکدیگر متعهد شدند.
جهاد دانشگاهی و اتاق اصناف استان قم تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم همکاری درکلیه زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوی و تجاری سازی، بر اساس قوانین و مقررات جاری اتاق و جهاد در راستای هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک فی مابین و نیز سایر توانمندی های طرفین با در نظر گرفتن کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در دو دستگاه موضوع انعقاد این تفاهم نامه است.

در این تفاهم نامه جهاد دانشگاهی استان قم و اتاق اصناف استان توافق کردند در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی با تکیه بر شفافیت و روان سازی نظام توزیع، ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم، کاهش هزینه های مبادلاتی از تولید تا مصرف همکاری داشته باشند.

همکاری مشترک جهت شناسایی مشکلات و موانع توسعه و ارتقاء فعالیت های صنفی و تلاش برای همکاری جهت رفع این موانع برای اتحادیه ها، همکاری در ارتقاء فعالیت ها و بهبود بهره وری اتحادیه های تحت پوشش و برنام هریزی، پیگیری و ایجاد مراکز آموزشی و پژوهشی با توجه به نیاز های اتحادیه ها از دیگر تعهدات مشترک این تفاهم نامه است.

همچنین برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت عمومی و تخصصی به منظور ارتقاء توان علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و برگزاری رویدادها، جشنواره‌های مشترک فناورانه و نوآورانه، نمایشگاه‌های علمی و تولید محتوای آموزشی عمومی و تخصصی و مهارتی در زمینه های مشترک از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم نامه است.

کلید واژه ها: تفاهم نامه اتاق اصناف استان قم


نظر شما :