ناظمین خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی قم در برقراری ارتباط موثر ماهر شدند

۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۴ کد : ۳۵۸۶۸ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۳۶
سومین کارگاه از سلسله کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی با موضوع «مهارت ارتباط مؤثر» با همکاری اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی استان قم در این دانشگاه برگزار شد.
ناظمین خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی قم در برقراری ارتباط موثر ماهر شدند

سومین جلسه کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با موضوع «مهارت ارتباط مؤثر» با حضور دکتر ثقفی پور مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم و کارشناسان معاونت فرهنگی و کارکنان اداره امور خوابگاه‌ها در سالن جلسات خوابگاه دختران کوثر دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

این کارگاه با هدف بهبود عملکرد کارمندان اداره خوابگاه‌ها در روابط بین فردی و پیشرفت ناظم و ناظمه‌های خوابگاه با تدریس حکیمه غرویان برگزار شد.

لازم به ذکر است تاکنون سه کارگاه‌ از سلسله کارگاه‌های مهارت‌های زندگی با عناوین «مهارت خودآگاهی»، «تفکر خلاق، تفکر نقاد و مهارت حل مسئله» و «مهارت ارتباط مؤثر» در جهت بهبود عملکرد کارمندان اداره امور خوابگاه‌ها در روابط بین فردی برگزار شده است و تا پایان شهریورماه نیز ادامه خواهد یافت.

گفتنی است سلسله کارگاه‌های مهارت‌های زندگی با همکاری جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی قم، اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی قم و اداره امور خوابگاه‌های این دانشگاه در حال برگزاری است.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی کارگاه آموزشی


نظر شما :