/جهاد دانشگاهی نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/

جهاد دانشگاهی قم متعلق به جبهه خاص سیاسی نیست

۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۶ کد : ۳۴۳۴۹ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۱۳
رئیس جهاد دانشگاهی قم جوان گرایی را مهم ترین شاخصه ی این نهاد انقلابی برشمرد و تصریح کرد: جهاد با اتکا به نیروی جوان خود در تمام زمینه های مربوطه آماده خدمت به دولت است و متعلق به جبهه خاص سیاسی نیست.
جهاد دانشگاهی قم متعلق به جبهه خاص سیاسی نیست

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خبری قم، دکتر محمد حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در مرکز آموزش های علمی کاربردی این مرکز برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، جنایات طالبان در کشتار خبرنگاران در کنسول گری ایران را محکوم کرد و بیان کرد: امید می رود این گروه ضد دین به زودی از بین رود تا مردم مظلوم افغان روی آرامش را ببینند.

وی در ادامه جلسه به تشریح عملکرد جهاد دانشگاهی واحد استان قم پرداخت و اظهار کرد: مشخصه اصلی جهاد دانشگاهی سبک بالی و چاپکی است و این است که هیچ وابستگی مالی به دولت ندارد.

رئیس جهاد دانشگاهی قم، ممارست این نهاد در انجام کارهای مهم کشور را یاد آور شد و عنوان کرد: جهاد دانشگاهی واحد استان قم حلقه مفقوده میان دانشگاه، صنعت و جامعه را با پشتکار خود حل کرد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به دنبال تثبیت ارزش های نظام و انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: جهادگران همواره کمر همت برای رفع نیاز های مهم جامعه بسته اند.

دکتر حیدری افزود: سعی جهاد دانشگاهی برآن است تا با اقدامات انجام شده از وابستگی های مالی و علمی نسبت به کشورهای بیگانه کاسته شود.

رئیس جهاد دانشگاهی قم از تزریق روحیه اعتماد به نفس این ارگان به بدنه ی علمی و فرهنگی کشور خبرداد و تصریح کرد: بدنه ی جهاد دانشگاهی را عمدتا جوانان با انگیزه و فرهیخته تشکیل می دهند که همین جوان گرایی سبب رشد علمی این ارگان انقلابی شده است.

وی از اعتماد دستگاه های دولتی به جهاد دانشگاهی خبر داد و بیان کرد: اکنون بیش از 50 تفاهم نامه با دستگاه های دولتی منعقد شده است و شایان ذکر است که جهاد دانشگاهی هیچوقت دچار موازی کاری نشده است.

وی در ادامه جوان گرایی جهاد دانشگاهی قم را مهم ترین شاخصه ی این نهاد انقلابی برشمرد و تصریح کرد: جهاد با اتکا به نیروی جوان خود در تمام زمینه های مربوطه آماده خدمت رسانی به دولت است و متعلق به جبهه خاص سیاسی نیست.

کلید واژه ها: نشست خبری چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی جهاد دانشگاهی نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم عکس دکتر محمد حیدری


نظر شما :