رویدادهای فناورانه مشترک کمیته امداد و جهاددانشگاهی در قم ادامه دارد

۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۶ کد : ۳۲۷۸۸ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۱۶
جلسه شورای سیاستگزاری رویدادهای فناورانه مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و جهاد دانشگاهی روز سه شنبه ۸ تیرماه با حضور مهرداد مصلح معاون اشتغال و خودکفایی ‌کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم و یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی قم و مدیران و کارشناسان اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد قم در دفتر اشتغال و کارآفرینی ‌کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم برگزار شد.
رویدادهای فناورانه مشترک کمیته امداد و جهاددانشگاهی در قم ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ابتدای این دیدار مهرداد مصلح ترویج فرهنگ کسب وکار و ایده پردازی و جذب ایده‌های برتر در راستای تبدیل به طرح‌های اشتغال و تسریع در اشتغال‌زایی هدفمند برای مددجویان را هدف از برگزاری این رویدادها برشمرد و گفت: حمایت از ایده‌های برتر که قابلیت تجاری سازی داشته باشند از اولویت‌های این نهاد است و با توجه به سابقه برگزاری رویدادهای قبلی و نیز همکاری‌های مشترک با جهاد دانشگاهی قم، علاقه مندیم امسال نیز این رویدادها را به صورت مشترک برگزار نماییم.

حسین اسفندیاری مدیر اداره اشتغال و کارآفرینی و ‌کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم نیز با اشاره به ظرفیت‌های مناسب جهاد دانشگاهی گفت: کمیته امداد آماده همکاری با جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف است و بطور ویژه مایلیم به صورت تخصصی در زمینه‌های برگزاری رویدادها با قالب‌های متنوع و با رویکرد جذب حداکثری مددجویان و تیم سازی مددجویان و سوق دادن آنها به سمت کسب وکارهای نوپا قدم برداریم.

در ادامه یاسر شریفی گفت: برگزاری رویدادها با رویکرد حل مسأله می تواند منجر به رفع نیازهای فناورانه کشور شود و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی باتوجه به سطح بندی رویدادهایی که انجام داده است و کسب تجاربی که در این حوزه داشته می‌تواند این تجارب را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دهد.

در پایان جلسه طرحنامه‌های اولیه و پیشنهادی رویدادها توسط اعضای جلسه بررسی و مقرر شد در جلسه بعد موارد مطرح شده و پیشنهادات اعضا بررسی و در دستور کار قرار بگیرد.

گفتنی است برگزاری رویداد کارآفرینی خانه تا کارخانه از جمله اقدامات مشترک جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) است در سال 1399 برگزار شد.

کلید واژه ها: کمیته امداد امام خمینی (ره) سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم رویداد


نظر شما :