مدیر فرهنگی دادگستری استان قم:

اعضا و خانواده‌های دادگستری استان قم باید از ظرفیت جهاد دانشگاهی بهره‌مند شوند

۰۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵ کد : ۳۲۷۷۰ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۷۷
مدیر فرهنگی دادگستری استان قم روز دوشنبه ۷ تیرماه با حضور در دفتر معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با معاون فرهنگی و مدیران این واحد دیدار و گفتگو کرد.
اعضا و خانواده‌های دادگستری استان قم باید از ظرفیت جهاد دانشگاهی بهره‌مند شوند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ابتدای این دیدار علی حسینی معاون فرهنگی این واحد ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تقدیر از زحمات کارکنان و اعضای پرتلاش دادگستری قم و خدمات شایسته آنها به استان با اشاره به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی گفت: در حوزه فرهنگی فعالیت‌های گسترده ای در قالب برنامه‌های متنوع در حال انجام است و مرکز تخصصی آسیب‌های اجتماعی جهاد دانشگاهی استان قم در حوزه کنترل و کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی کارگاه‌ها و دوره‌های متعددی را با محوریت خانواده برای متقاضیان اجرا کرده است و این ظرفیت وجود دارد که با همکاری مشترک بین سازمانی برای اعضای دادگستری و خانواده‌های آنها نیز برگزار گردد.

سرپرست معاونت آموزش جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی کوتاه مدت و مهارتی در جهاد دانشگاهی قم گفت: 8 کارگاروه آموزشی در قالب 3 مرکز آموزشی در واحد قم فعالیت دارند و امکان بهره مندی اعضای دادگستری و خانواده‌های آنها از ظرفیت دوره‌های آموزشی مهارتی این مراکز وجود دارد.

یاسر شریفی مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان قم گفت: با اشاره به فعالیت‌های دفتر مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: باتوجه به وضعیت معیشتی مردم و نیازی که در این زمینه وجود دارد و باتوجه به اینکه بسیاری از مردم فاقد مهارت لازم برایی کسب درآمد در بازار هستند، در حوزه توانمندسازی‌های اقتصادی امکان تعریف و اجرای دوره‌ها و کارگاه هایی با محور اشتغال ویژه اعضای دادگستری و خانواده‌های ایشان وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر وطن خواه مدیر فرهنگی دادگستری قم با اشاره به فعالیت‌های دادگستری قم در هفته قوه قضاییه و تبریک این مناسبت به خانواده قوه قضاییه گفت: حدود 1500 نفر جامعه آماری اعضای دادگستری و شورای حل اختلاف استان قم است و علاقمندیم که بتوانیم خدمات فرهنگی و آموزشی مناسبی را برای کارمندان وخانواده‌های آنها داشته باشیم.

وطن خواه افزود با اشاره به ظرفیت‌های گسترده جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی قم نهادی انقلابی است که برای اجرای هرچه بهتر خدمات فرهنگی و آموزش و توانمندسازی می‌تواند ما را یاری و مساعدت نماید.

در پایان جلسه مقرر شد طی تفاهم نامه ای موارد و موضوعات مطروحه در جلسه اجرایی گردد.

کلید واژه ها: دادگستری استان قم سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم


نظر شما :