فیلم کامل سومین قسمت مستند «غیررسمی»

همراه با روایت هایی از به ثمر رسیدن برخی دستاوردهای جهاددانشگاهی
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۶ کد : ۳۲۰۳۳ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۲۷
روایتی از دیدارهای پنج‌شنبه‌ای فعالان حوزه‌ی علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سومین قسمت از مجموعه مستند «غیررسمی» روز دوشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سوم سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.
فیلم کامل سومین قسمت مستند «غیررسمی»

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مستند «غیررسمی» که امروز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش شد، روایتی از دیدارهای پنج‌شنبه‌ای فعالان حوزه‌ی علم و فناوری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

در بخشی از سومین قسمت این مجموعه، رییس و تعدادی از محققان جوان نسل انقلاب جهاددانشگاهی در حضور رهبر معظم انقلاب، در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی ، داستان به ثمر رسیدن به برخی از دستاوردها، درد دل‌‌ها و مشکلات پیش پای خود را روایت کردند.

مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیررسمی» تولید کرده است.

قسمت اول این مجموعه به دیدار «راویان دفاع مقدس» و قسمت دوم به موضوع «مروری بر دیدارهای پنجشنبه‌ای» رهبر انقلاب و حاشیه‌های این جلسات پرداخته بود.

در بخشی از سومین قسمت این مجموعه که به کارگردانی علی‌صدری نیا تولیدشده، رییس و تعدادی از محققان جوان نسل انقلاب جهاددانشگاهی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی و صمیمانه، داستان به ثمر رسیدن برخی از دستاوردها، درد دل‌‌ها و مشکلات پیش پای خود را روایت می‌کنند.

 

کلید واژه ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران


نظر شما :