تقدیر معاون شهردار از عوامل آموزش جهاد دانشگاهی قم

۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۹ کد : ۲۸۲۹۴ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴۳
محسن رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی در تقدیرنامه‌های جداگانه رضایت شهرداری قم را از عملکرد علی حسینی سرپرست معاونت آموزشی، جواد خوش‌آمد مدیر اجرایی معاونت آموزشی و علی فتحی کارشناس آموزش جهاد دانشگاهی اعلام کرد.
تقدیر معاون شهردار از عوامل آموزش جهاد دانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دوره‌های آموزشی تحقیق پیشرفته، اصول و فنون مذاکره، فرآیند آموزش و توسعه منابع انسانی، قانون کار و تامین اجتماعی، وظایف مسولان دفاتر رئیس، تکریم ارباب رجوع، پانسمان  زخم درختان، اصول نگهداری از فضای سبز از جمله دوره‌های آموزشی است که برای توانمند سازی کارکنان شهرداری قم برگزار شده است.

 متن تقدیرنامه معاون شهردار خطاب به اعضای جهاد دانشگاهی به شرح زیر است:

 

با اهداء سلام و تحیت

در نظام اسلامی فلسفه وجودی سازمان‌ها خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی آن‌ها می‌باشد. در این راستا گام برداشتن در مسیر افزایش بهره‌وری و ارتقاء کارآمدی نظام مدیریت منابع انسانی به منظور ارتقاء خدمات مطلوب و شایسته گامی ارزنده و درخور تحسین است. بدین‌وسیله زحمات جنابعالی را در جهت خدمت رسانی به شهروندان شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) پاس داشته و از تلاش‌ها و کوشش‌های بی دریغ جنابعالی در راستای ارتقاء سطح سرمایه انسانی شهرداری در چارچوب سند چشم انداز شهر قم" تقدیر و سپاسگزاری می‌گردد.

امید است با عنایت پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در ارائه خدمات صادقانه به مردم شریف شهر مقدس قم بیش از پیش موفق و موید باشید.

 

محسن رنجبر
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم

 

 

 

..........

کلید واژه ها: افتخارات شهرداری قم تقدیرنامه


نظر شما :