پررنگ تر شدن دهه فجر امسال، دشمنان را ناامید خواهد کرد

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۸ کد : ۲۷۴۳۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۰۴
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با بیان اینکه دشمنان گمان می‌کنند دهه فجر امسال کمرنگ خواهد بود، تصریح کرد: وجود این جلسات هماهنگی برای رسیدن به نتیجه مطلوب در اجرای طرح‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و رو سیاهی دشمنان انقلاب، بسیار موثر است.
پررنگ تر شدن دهه فجر امسال، دشمنان را ناامید خواهد کرد

دومین جلسه کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان بزرگداشت دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور مسئولین دانشگاه‌های استان در تالار شهید مطهری پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این جلسه مسئولین دانشگاه‌ها به ارائه طرح‌ها و پیشنهادات دانشگاه‌ها در خصوص بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

در ابتدای جلسه دکتر محمد حیدری، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم، ضمن تقدیر از میزبانی پردیس فارابی دانشگاه تهران، با اشاره به اهمیت کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان بزرگداشت دهه فجر چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: وجود محدودیت‌های این روزها به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های فرهنگی را در برای گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی، به شدت تحت الشعاع قرار داده است.

وی تصریح کرد: با وجود دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی باید در عرصه داخلی تلاش کنیم تا کمبودها و ضعف‌ها را رفع و پیش از بوجود آمدن هر مشکلی آن را از بن حل کنیم و اجازه ندهیم مشکلی بوجود بیاید تا سپس به دنبال چاره باشیم.

دکتر حیدری با بیان اینکه ویروس کرونا ماهیت فعالیت‌های اجتماعی و سنت‌ها را تغییر داده است، خاطر نشان کرد: در خصوص زنده نگه داشتن اصول اعتقادی ضمن رعایت نکات بهداشتی، دانشگاهیان باید به ارائه راهکار بپردازند.
رئیس جهاد دانشگاهی اظهارکرد: اگر منشاء مدیریت یک سازمان، صلاحیت لازم در انجام امور را داشته باشد، بسیاری از مشکلات اساسا رخ نمی‌دهند و راهکار‌های صحیح در انجام امور صورت می‌گیرد. وجود مدیران دلسوز و توانمند در بسیاری از دستگاه‌های کشور، به خصوص در دانشگاه‌ها باعث ایجاد یک روند مثبت شده است.

وی در خصوص برنامه دانشگاهیان در ایام دهه فجر، عنوان کرد: به دلیل حسن نظر مسئولین استان و حضور پررنگ جهاد دانشگاهی در تمام دانشگاه‌های استان، این نهاد دانشگاهی، مسئولیت کمیته دانشگاهیان را بر عهده دارد.

حیدری با بیان اینکه دشمنان گمان می‌کنند دهه فجر امسال کمرنگ خواهد بود، تصریح کرد: وجود این جلسات هماهنگی برای رسیدن به نتیجه مطلوب برای اجرای طرح‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و رو سیاهی دشمنان انقلاب بسیار موثر است.

کلید واژه ها: کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پردیس فارابی دانشگاه تهران جهاد دانشگاهی شعبه پردیس فارابی دانشگاه تهران


نظر شما :