هر چهارشنبه برگزار می‌شود:

سلسله وبینار‌های کافه پژوهش

۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱ کد : ۲۶۹۲۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۵۷
سلسله وبینارهای آموزشی کافه پژوهش به منظور افزایش آشنایی علاقه‌مندان با مهارت‌های مقاله نویسی توسط سازمان جهاد دانشگاهی استان قم برگزار می‌شود.
سلسله وبینار‌های کافه پژوهش

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، سلسله وبینارهای کافه پژوهش با موضوع مقاله نویسی ساعت 13 روزهای چهارشنبه در سامانه امجد جهاد دانشگاهی استان قم برگزار می‌شود.

در این برنامه‌ها که در قالب وبینارهای موضوعی برگزار می‌‍شود که یاسر شریفی مدرس این دوره، پیرامون تکنیک‌های مقاله نویسی به ارائه مباحث می‌پردازد.

شایان ذکر است تاکنون سه وبینار از این سلسله وبینارهای آموزشی برگزار شده است که اولین وبینار آموزشی با عنوان " آشنایی با کلیات مقاله نویسی" برگزار شد و در آن اهمیت و ضرورت مقاله نویسی وتاریخچه مقاله نویسی و ارکان مقاله نویسی ارائه و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

همچنین دومین وبینار آموزشی 3 دی ماه با موضوع " چگونگی انتخاب موضوع مقاله" برگزار شد که اصول انتخاب موضوع مقاله و نو بودن موضوع مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

سومین وبینار آموزشی 10 دی ماه با موضوع " آشنایی با پایگاه‌های علمی SCOPUS و WOS " که ابزارهای مورد نیاز در مقاله نویسی آموزش داده شد.

وبینار چهارم آموزشی 17 دی ماه با موضوع آشنایی با پایگاه‌های علمی Magiran و Google Scholar مورد بررسی قرار گرفت

درادامه این وبینارهای آموزشی مقاله نویسی، ساعت 13 چهارشنبه 24 دی ماه وبینار پنجم  برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای بهره‌برداری از برنامه به سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قم در اینستاگرام مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: کافه پژوهش سازمان دانشجویان


نظر شما :