هر دوشنبه برگزار می‌شود:

سلسله گفتگوهای زنده آموزشی فناوری اطلاعات

۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۸ کد : ۲۵۴۲۶ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۹۲
سلسله گفتگوهای زنده آموزشی فناوری اطلاعات به منظور افزایش آشنایی علاقه‌مندان با مهارت‌های کامپیوتری درصفحه اینستاگرامی مرکز آموزش فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی استان قم برگزار می‌شود.
سلسله گفتگوهای زنده آموزشی فناوری اطلاعات

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، سلسله گفتگوهای زنده آموزشی فناوری اطلاعات موضوعات مختلف ساعت 21:30 روزهای دوشنبه در صفحه مرکزآموزش فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی @jdqom_it  برگزار می‌شود.

در این برنامه‌ها که در قالب پنل تخصصی اجرا می‌شود کارشناس مجری و سخنرانان مدعو، مدرسین توانمند و متخصصین مجرب پیرامون موضوعات تخصصی در حوزه آی تی به گفتگو می‌پردازند.

شایان ذکر است تاکنون دو گفتگوی زنده آموزشی از این سلسله گفتگوها برگزار شده است که اولین لایو آموزشی با عنوان " اهمیت یادگیری مهارت‌های پایه کامپیوتردر اشتغال" برگزار شد و در آن مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر و اهمیت آن درمشاغل مختلف تشریح و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

همچنین دومین گفتگوی آموزشی دهم آذرماه با موضوع " طراحی وب سایت و بازار کار آن" برگزار شد که چالش‌های پیشرو و بازارکار این رشته مورد بررسی قرار گرفت.

درادامه این گفتگوهای زنده آموزشی، ساعت 21:30 امروز 17 آذرماه گفتگویی با عنوان " آشنایی با فناوری‌های دوربین‌های مداربسته" برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای بهره‌برداری از برنامه به صفحه مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم در اینستاگرام مراجعه نمایند.

 

کلید واژه ها: آموزش آنلاین اینستاگرام


نظر شما :