بررسی نحوه همکاری جهاد دانشگاهی با اتاق اصناف

۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۹ کد : ۲۴۴۸۴ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴۹
نایب رئیس اتاق اصناف قم و رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق اصناف قم با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم دیدار و پیرامون همکاری‌های مشترک گفتگو کرد.
بررسی نحوه همکاری جهاد دانشگاهی با اتاق اصناف

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ابتدای این دیدار علی حسینی معاون فرهنگی و سرپرست معاونت آموزشی این واحد با معرفی فعالیت‌‌های مختلف جهاد دانشگاهی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال به گستره فعالیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی قم اشاره کرد و گفت: مراکز آموزش زبان، علوم انسانی، مرکز علوم پزشکی و مرکز آموزش فناوری اطلاعات مراکز آموزشی فعال جهاد دانشگاهی استان قم هستند.

حسینی در ادامه به فعالیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا زیر نظر رئیس جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ایسنا در حوزه‌های مختلف خبری و پرونده های خبری اجتماعی فعالیت کرده است و خبرگزاری ایکنا نیز به طور تخصصی در حوزه مباحث قرآنی و حوزوی مشغول به فعالیت است.

کریمی، نایب رئیس اتاق اصناف استان قم در خصوص زمینه‌های همکاری جهاد دانشگاهی قم با اتاق اصناف استان قم عنوان کرد: با تعامل طرفین می‌توان دوره‌های مهارتی و توانمندسازی را برگزار کرد، جهاد دانشگاهی می‌تواند با برگزاری دوره‌های مهارت افزایی و پژوهشی برای اعضای صنوف و اتحادیه ها، اتاق اصناف استان قم را یاری کند تا سطح کیفی اعضا را ارتقا دهد.

محمدیان، رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق اصناف استان قم نیز در این دیدار ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان قم را بسیار ارزشمند دانست و افزود: با توجه به کیفیت و کمیت دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی و دستاورد‌های خوب این دوره‌های آموزشی و با توجه به ظرفیت و نیازسنجی‌های انجام شده بسیار علاقمندیم تا از ظرفیت جهاد دانشگاهی در اتاق اصناف قم استفاده کنیم.

کلید واژه ها: تفاهم نامه اتاق اصناف استان قم


نظر شما :