روسای جهاددانشگاهی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) دیدار کردند

۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۴ کد : ۲۱۱۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۲۴۶
دکتر محمد حیدری با حضور در دفتر ریاست دانشگاه حضرت معصومه (س) انتصاب دکتر ابراهیم عبدی پور را به عنوان رئیس این دانشگاه تبریک گفت.
روسای جهاددانشگاهی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری رئیس این واحد به همراه جمعی از مدیران روز شنبه 31 شهریور ماه با حضور در دفتر ریاست دانشگاه حضرت معصومه (س) ضمن تبریک انتصاب دکتر عبدی پور به ریاست این دانشگاه از تعاملات سازنده دکتر علیرضا باقری ثالث رئیس سابق این دانشگاه تقدیر کرد.

حیدری در این دیدار به معرفی توانمندی ها و خدمات جهاددانشگاهی قم در بخش های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی پرداخت و برای همکاری های مشترک بین دو نهاد علمی اعلام آمادگی کرد.

وی در ادامه با اشاره به چالاکی جهاددانشگاهی در انجام پروژه های عظیم پژوهشی و دانشگاهی گفت رهبر عظیم الشأن انقلاب و مسئولین کشور حرکت و پیشرفت جهاددانشگاهی را نمونه یک حرکت انقلابی می‌دانند که این خود نشان از توانایی بالای جهادگران این نهاد انقلابی است.

در ادامه این دیدار دکتر ابراهیم عبدی پور با اشاره به تنوع زمینه های همکاری با جهاددانشگاهی گفت در حال حاضر در برخی زمینه ها با جهاد همکاری داریم و امید داریم در سال تحصیلی پیش رو در دیگر زمینه های موجود نیز بتوانیم با جهاددانشگاهی همکاری کنیم.

وی به اهمیت اشتغال محور بودن رشته های تحصیلی اشاره کرد و افزود دانش آموختگان دانشگاه برای ورود به کسب و کار و اشتغال نیازمند گواهینامه های مهارت آموزی دارند و امید داریم با همکاری جهاددانشگاهی بتوانیم زمینه ای فراهم کنیم تا دانشجویان در دوران تحصیل خود بتوانند این گواهینامه ها را کسب نمایند.

عبدی پور عدم توانایی جوانان در برقراری ارتباطات موثر در اجتماع را از معضلات امروز جامعه دانست و گفت: دانشجویان پس از فراغت از تحصیل مهارت لازم برای زندگی کردن و حضور در جامعه را ندارند و این وظیفه نهاد هایی مثل دانشگاه و جهاددانشگاهی است تا با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، برقراری ارتباط موثر و مهارت های زندگی را به دانشجویان بیاموزند.

در پایان این دیدار علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی به ارائه گزارش فعالیت های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و شعبه جهاددانشگاهی در دانشگاه حضرت معصومه پرداخت و برای همکاری های فرهنگی با این دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

کلید واژه ها: دانشگاه حضرت معصومه (س) دکتر ابراهیم عبدی پور تبریک انتصاب


نظر شما :