صدور مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی جهاد دانشگاهی واحد استان قم

۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۹ کد : ۲۰۴۰۲ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۷۱
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم از صدور مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی این واحد از سوی مرکز مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای وزارت بهداشت خبر داد.
صدور مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی جهاد دانشگاهی واحد استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی گفت: این مرکز یک فضای آموزشی است که به منظور آموزش مهارت های علمی، عملی و بالینی با استفاده از وسایل کمک آموزشی، امکانات و تجهیزات لازم دایر شده است.

وی افزود: دوره‌های آموزشی در این مرکز بر مبنای استانداردها و قوانین آموزشی مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای برگزار و منجر به کسب یا ارتقاء مهارت حرفه‌ای مهارت‌آموز و همچنین سبب افزایش توانمندی شغلی فرد از طریق افزایش مهارت‌های مرتبط با حرفه می‌شود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در تشریح ماهیت آموزش های مهارتی و حرفه ای گفت: آموزش مهارتی و حرفه ای آموزشی است که منجر به ارتقاء دانش کار، ایجاد مهارت، افزایش بهره وری، به هنگام شدن و ارتقای معلومات و تجارب شاغلان، رشد استعدادهای بارز و به فعلیت رسیدن استعدادهای نهفته برای مشاغل و حرفه های گوناگون شود تا توانایی افراد را برای انجام دادن کاری که به ایشان محول می‌شود به سطح مطلوب برساند.

حسینی همچنین به اهداف آموزش های مهارتی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: ارتقا شاخص های کمی و کیفی آموزش های حرفه ای، فراهم سازی زیر بنای مناسب به منظور به کار گیری توان مهارت آموزان دوره های نظری در حل مسائل مهارتی، زمینه سازی مناسب برای ایجاد و انتقال تکنولوژی های نوین از  اهداف آموزش های مهارتی و حرفه ای در این مرکز است.

کلید واژه ها: مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی


نظر شما :