جهاد دانشگاهی در سخت ترین روزها به کمک کشور آمده است

۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۰ کد : ۱۹۶۴۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۷۴
دکتر محمد حیدری به همراه جمعی از مدیران جهاد دانشگاهی قم روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه با حضور در استانداری قم، با دکتر سلیمان‌پور معاون سیاسی امنیتی استاندار دیدار و گفتگو کرد.
جهاد دانشگاهی در سخت ترین روزها به کمک کشور آمده است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ابتدای این مراسم دکتر محمد حیدری با اشاره به ظرفیت های گسترده این نهاد انقلابی گفت: با تلاش جهادگران دانشگاهی در این چهل سال گام های بسیار استواری برداشته شده است. جهاد دانشگاهی در سخت ترین روزها به کمک کشور آمده است و این تحقیقات و فعالیت های تخصصی و جهادی امروزه نیز در خدمت کشور، مردم و نظام اسلامی است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در قم نیز خوشبختانه فعالیت‌های بسیار خوب و اثربخشی ارایه کرده است و در عرصه درمان ناباروری، فعالیت‌های علمی، اجرایی، تخصصی، پژوهشی و... پیشگام بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با ذکر این مطلب که این مرکز با نیروهای جوان و دانشگاهی فعالیت های بزرگی را در استان به انجام رسانده است، گفت: این مرکز پیش از کرونا فعالیت های جدی و اثربخشی در عرصه‌های مختلف به اجرا رسانده بود و در دوران شیوع کرونا نیز در عرصه‌های مخلتف به دنبال رفع مشکلات استان بود. در این مدت نیز بدون یک روز تعطیلی تمام ظرفیت ها و زیرساخت های خود را های خود را در طبق اخلاص قرار داد تا برای حل مشکلات، کمک رسان شهروندان باشد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی قوی و ظرفیت های ساختاری، علمی، آموزشی و خدماتی و... این نهاد انقلابی در قم اظهارکرد: این نهاد همچنان آمادگی کاملی برای خدمت رسانی به استان و حل مشکلات و برداشتن بارهای به زمین مانده دارد و امیدواریم در این زمینه مسئولان استان نیز با نگاه دقیق به این ظرفیت‌ها همچون گذشته فضای مطلوب همکاری را ارتقا بدهند.

در ادامه این دیدار لیلا ناصرپور معاون پژوهشی و علی حسینی معاون فرهنگی و سرپرست معاونت آموزش جهاد دانشگاهی واحد استان قم با ارایه ظرفیت‌ها و گزارش‌هایی از فعالیت خود به نقطه نظراتی در خصوص نحوه خدمت رسانی این واحدها به مجموعه استان پراختند.

معاون سیاسی استاندار در ادامه این دیدار گفت: جهاد دانشگاهی از ثمرات انقلاب اسلامی است و ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه های مختلف دارد و در استان نیز باید با برگزاری جلسات هماهنگی، ارتباط بین دستگاهی این نهاد با مراکز فعال استان را تقویت کنیم.

سلیمان‌پور گفت: اعلام آمادگی و همچنین همکاری جهاد دانشگاهی استان قم با مراکز مختلف استان تا کنون مهم و تاثیرگذار بوده است و امیدواریم که این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: دیدار معاون استاندار قم استانداری قم


نظر شما :