نشست بافت فرسوده، شرایط و امکان توفیق برگزار شد

۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۰ کد : ۱۹۵۷ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۱۷۴
نشست تخصصی بافت فرسوده، شرایط و امکان توفیق به همت جهاددانشگاهی و سازمان بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر(س) برگزار شد.
نشست بافت فرسوده، شرایط و امکان توفیق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، پنجمین نشست از مجموعه نشست‌های عش آل محمد(ص) با موضوع بافت فرسوده، شرایط و امکان توفیق امروز 15 شهریورماه با حضور فعالان عرصه نوسازی وبهسازی، شهرداری، سازمان‌ها و کارشناسان عرصه مهندسی شهری و... در قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مهندس سیدفاضل سجادی دبیر این نشست علمی گفت: چهار نشست قبلی با موضوعاتی چون اقلیم، امنیت، زیارت و شهر هوشمند برگزار شده است؛ نشست پنجم با حمایت جهاددانشگاهی و سازمان بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم برگزار می شود.

وی افزود: بافت فرسوده به سرعت در حال افزایش است؛ در دو ماه اخیر سیاست های جدیدی از سوی ریاست جمهوری ابلاغ شده است که در این نشست به دنبال راه های توفیق یابی در این عرصه هستیم.

دبیر سلسله نشست های عش آل محمد(ص) بیان کرد: در زمانه ای که اقتصاد سیطره عظیمی روی مردم ایجاد کرده است چگونه باید رفتار کنیم که هویت و بافت های تاریخی ما دچار مشکل نشود؛ این دغدغه در یک سال اخیر دنبال شده است.

در ادامه این نشست علمی دکتر بهمن ادیب زاده مجری طرح های نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده به بیان تجربیات نوسازی و بهسازی طرح موفق نعمت آباد تهران و شهرهای دیگر پرداخت.

سپس پنل تخصصی با حضور فعالان اجرایی بخش های نوسازی بافت های فرسوده از جمله دکتر ادیب زاده، مهندس حسن صبوری فخار مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و روح الله امراللهی عضو شورای شورای  برگزار شد.
 

کلید واژه ها: عش آل محمد بافت فرسوده نوسازی بهسازی شهرداری قم


نظر شما :