جهاد دانشگاهی آماده هر گونه خدمت به مردم و استان برای گذر از دوران کرونا است

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۷۸۰۳ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۹۹
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم از عزم جدی این نهاد برای مشارکت در طرح‌های استان در مدیریت شرایط امروز استان خبرداد.
جهاد دانشگاهی آماده هر گونه خدمت به مردم و استان برای گذر از دوران کرونا است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری امروز شنبه 13 اردیبهشت ماه در دیدار با استاندار قم با اشاره به ظرفیت‌های خاص جهاددانشگاهی در قم و کشور گفت: این نهاد انقلابی از ابتدای شکل گیری به دنبال هدف های متعالی و قطع وابستگی فنی و فکری و فرهنگی و آموزشی به خارج از کشور بوده است.

وی افزود: امروزه تلاش های گسترده این نهاد در کشور و استان قم به منصه ظهور رسیده است و بسیاری از اولین‌های کشور در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و... به دست جهاددگران این نهاد رقم خورده است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم با اشاره به ظرفیت‌های فعلی این نهاد در قم بیان کرد: از ابتدای شروع ویروس کرونا در قم تمام بخش های جهاددانشگاهی در قم برای کمک به هر ماموریتی برای خدمت رسانی به مردم و قبول مسئولیت در حوزه های مختلف به حالت آماده باش بودند. همچنین در جلسات داخلی نیز طرح های مختلفی برای کمک به حل این مشکل در استان طرح ریزی شد که در این راستا اقداماتی نیز صورت گرفت.

وی گفت: با توجه به عضویت جهاددانشگاهی در کمیته های مختلف استان از جمله کمیته علمی و... طرح های مختلفی از سوی این نهاد اجرا شد. همچنین خبرگزاری ایسنا در قم که وابسته به جهاددانشگاهی است تا کنون بیش از 600 خبر، مصاحبه، گفتگو و گزارش در خصوص ابعاد مختلف کرونا از حیث آموزش، پیگیری مسایل کارگران و اقشار مختلف، مشاوره و.... تولید کرده است.

وی اظهارکرد: همچنین گروه های فعال پژوهشی در جهاددانشگاهی ظرفیت های خود را به کار بسته اند تا در ابعاد مختلفی که می توانند برای خدمت رسانی به استان حاضر باشند،فعالیت کنند.

کلید واژه ها: دیدار استاندار قم


نظر شما :