استفاده از نوین ترین روش های درمانی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم

۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۰ کد : ۱۷۵۲ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۲۳۰
مدیر داخلی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان قم از به کار گیری این مرکز از فناوری بسیار نوین درمانی پی جی دی خبرداد.
استفاده از نوین ترین روش های درمانی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم لیلا ناصرپور گفت: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم (رویا) یکی از مراکز فعال و شاخص کشور در این رشته تخصصی است.

وی افزود: این مرکز فوق تخصصی یکی از مهمترین مراکزی است که در استان قم توانست به سفرهای درمانی برای درمان ناباروری پایان دهد و با برعکس کردن این سیکل، امروز شاهد حضور صدها نفر از استان ها و کشورهای مختلف در این مرکز درمانی هستیم.

مدیرداخلی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: ده درصد از مراجعه کنندگان به این مرکز را اتباع خارجی تشکیل می دهند و از مجموعه تشکیل پروند این مرکز نیز 40 درصد را افراد شهرستانی تشکیل می دهند.

وی با اشاره به استفاده این مرکز از فناوری درمانی پی جی دی گفت: این روش به تشخیص ژنتیکی پیش از تولد و پیشگیری از ایجاد جنین و نوزاد با مشکلات ژنتیکی و رفع ناهنجاری های ژنتیکی و تعیین جنیست نوزاد کمک ویژه ای می کند.

وی اظهار کرد: درصد موفقیت نسبی این مرکز 35 درصد است که تا حدودی از میزان استاندارد جهانی بیشتر است ولی نکته مهم این است در برخی از ماه ها میزان موفقیت اعمال این مرکز به بیش از 60 درصد نیز رسیده است که آماری استثنایی است.


نظر شما :