رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم:

امروز باید در خدمت کشور باشیم

۰۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۱ کد : ۱۶۳۹۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۴۴
محمد حیدری گفت: فعالیت مراکز جهاد دانشگاهی را تعدیل می‌کنیم اما هیچ یک از مراکز جهاد دانشگاهی را تعطیل نمی‌کنیم،‌امروز باید در خدمت کشور باشیم.
امروز باید در خدمت کشور باشیم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری صبح روز یکشنبه چهارم اسفند ماه در جمع کارکنان ستادی و پشتیبانی این نهاد انقلابی در قم گفت: فعالیت مراکز جهاد دانشگاهی را تعدیل می‌کنیم اما هیچ یک از مراکز جهاد دانشگاهی را تعطیل نمی‌کنیم. امروز که شرایط بحرانی است باید در خدمت مردم، نظام و دولت جمهوری اسلامی باشیم.

وی ادامه داد شاید دانشگاه علوم پزشکی و استانداری تشخیص بدهند از امکانات جهاد دانشگاهی برای کنترل شیوع ویروس کرونا استفاده کنند، مرکز درمان ناباروری را به مرکز درمان کرونا تبدیل کنند و یا حتی از مراکز آموزشی به عنوان انبار دارو و تجهیزات بهداشتی استفاده کنند، ما باید از تمام منابع امکانات و دانش خود برای کمک به بهبود اوضاع کشور استفاده کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم افزود: زمانی که همه چیز بر وفق مراد است برای اشتغال در جهاد دانشگاهی با هم رقابت می‌کنیم، اکنون در حالی که کشور به خدمات ما احتیاج دارد باید پا در رکاب و ثابت قدم بمانیم تا شایسته نام جهادگر باشیم.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی به لزوم مراقبت از کارکنان نیز اشاره کرد و گفت: افرادی در مجموعه جهاد دانشگاهی مشغول به کار هستند که دچار بیماری های قبلی هستند یا از فرد بیماری در منزل خود مراقبت می‌کنند. از این افراد انتظار حضور در محل کار را نداریم بلکه آنها را به خانه می‌فرستیم تا سلامتی خود و خانواده‌شان حفظ شود، به کسانی که چنین شرایطی دارند مرخصی داده می‌شود.

وی بیان کرد: به هریک از اعضای جهاد دانشگاهی که تمایل داشته باشند مرخصی استحقاقی داده می‌شود اما کارکنانی که در بحران شیوع ویروس کرونا خدمت به مردم و کشورشان را جدی بگیرند و به کار ادامه دهند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

عضو شورای اداری استان قم افزود: جهاد دانشگاهی در موضوع تعطیلی یا اقدامات مرتبط با ویروس کرونا پیرو سیاست های استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی است. در همین راستا استریل سازی مداوم تمامی مراکز در دستور کار قرار گرفته است و ملزومات بهداشتی در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت.

حیدری در پایان گفت: من از امروز در مرکز درمان ناباروری مستقر خواهم شد تا ضمن کمک به آرامش محیط و کارکنان شرایط را برای افزایش بهره‌وری و ارائه بهتر خدمات درمانی مهیا کنم و از شما انتظار دارم بیش از پیش به امورات مراکز حساس باشید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید.

کلید واژه ها: رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :