مدیر مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم:

جهاد دانشگاهی در ساماندهی طرح‌های فناوری اطلاعات و پدافند غیرعامل توانمند است

۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۲ کد : ۱۳۰۹۴ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۴۹۸
نویسنده خبر: علی شریعتی
مدیر مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم با تشریح فعالیت‌های آموزشی و فناوری‌اطلاعات توضیح داد: آموزش در جهاد دانشگاهی به صورت بلند مدت و کوتاه مدت ارائه می‌شود، در دوره‌های بلند مدت، دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی به آموزش می‌پردازد.
جهاد دانشگاهی در ساماندهی طرح‌های فناوری اطلاعات و پدافند غیرعامل توانمند است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم محمد رستمی روز یکشنبه 19 آبان ماه در دیدار اعضای جهاد دانشگاهی با فرماندار قم اظهار کرد: دوره کوتاه مدت نیز در 7 گروه آموزشی و در 4 مرکز آموزشی فعال است، سال قبل 15 هزار نفر در این دوره‌ها آموزش دیدند که علاقه‌مندان در رشته‌های آی تی، فنی مهندسی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، زبان خارجی و علوم پزشکی حضور یافتند و گواهی دریافت کردند.

رستمی بیان کرد: جهاد دارای مجوز از سازمان استخدامی است و می‌تواند دوره‌های سازمان مدیریت را برگزار کند که اجرای این دوره‌ها در حال حاضر نیز بر عهده جهاد دانشگاهی است.

وی گفت: در حوزه آزمون‌های استخدامی از سال قبل وارد شدیم و آزمون‌ استخدامی دستگاه‌های اجرایی را برگزار کردیم و اخیراً نیز آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی برای سازمان آتش نشانی و هفته قبل نیز آزمون عملی این مشاغل برگزار شد.

مدیر نظارت و ارزشیابی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم افزود: جهاد در آموزش‌های مهارتی و شغل محور دارای ظرفیت‌های مهمی است، همچنین در بخش کانون‌های ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران نیز جهاد دانشگاهی دارای مجوز است و در ارتقای شغلی مدیران در دستگاه‌های اجرایی که بخواهند مسئولیت‌های بالاتری را دریافت کنند این ارزایابی‌ها توسط جهاد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: یک شورای فناوری اطلاعات در جهاد قم تشکیل شد تا در ظرفیت هایی که در واحد قم موجود است هم افزایی داشته باشیم، با توجه به تعداد فراگیرانی که هر سال وارد می‌شوند باید این ظرفیت‌ها را فراهم کرد.

رستمی اظهار کرد: این نهاد از دل انقلاب بیرون آمد و این اعتماد به جهادگران وجود دارد و تعهد اعضای جهاد نیز ثابت شده است، نیروهای جهاد دانشگاهی توانایی بالایی در طرح‌های پدافند غیرعامل و فناوری اطلاعات دارند و اگر این اعتماد از سوی مدیران انجام شود جهاد می‌تواند به عنوان یک امین این طرح‌ها را عملیاتی کند.

کلید واژه ها: دیدار فرماندار فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آموزش های تخصصی فناوری اطلاعات


نظر شما :