وام دادیم، مجوز صادر کردیم اما شغل ایجاد نشد

۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۱ کد : ۱۲۸۲۲ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۷۲۳
نویسنده خبر: علی شریعتی
مدیر شعبه سازمان تجاری سازی فناوری و ااشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی در استان قم روز سه شنبه ۱۴ آبان ماه در دیدار اعضای جهاد دانشگاهی با امام جمعه پردیسان به سابقه اشتغال زایی در کشور اشاره کرد و گفت: چهل سال است در این کشور وام می دهیم و مجوز صادر می‌کنیم اما به تعداد این وام ها و مجوز ها شغل ایجاد نشده است.
وام دادیم، مجوز صادر کردیم اما شغل ایجاد نشد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم امیرحسین استقلال افزود: با این که جهاد دانشگاهی در دانشگاه ها مشغول به کار بوده و رسالت اصلی خود را در بحث پژوهش و تولید علم دنبال می کرده اما در حوزه اشتغال وارد شد تا به عنوان یک نهاد انقلابی به جامعه اسلامی خدمترسانی کند.

استقلال ادامه داد: دولت در چند سال گذشته به این نتیجه رسیده که اعطای وام و صدور مجوز باید با حضور نهاد واسطی انجام شود تا این نهاد بتواند به کار آفرینان و افراد خود اشتغال کمک کند تا کسب و کار خود را به پایداری و درآمدزایی برسانند.

وی به طرح اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانوار اشاره کرد  گفت: بخش بزرگی از مشمولین این طرح اشتغال زنان سرپرست خانواری هستند که در پردیسان حضور دارند و برای برخی از این افراد سخت است به دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی در خیابان 19 دی مراجعه کنند چرا که حتی پرداخت کرایه تاکسی برای این افراد مشکل است.
 

کلید واژه ها: سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم دیدار امام جمعه پردیسان


نظر شما :