تعالی بخشی و ارزشیابی تخصصی مرکز درمان ناباروری رویا توسط کمیته ارزیاب

۲۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۷ کد : ۱۲۳۰۲ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۵۳۸
نویسنده خبر: علی شریعتی
کمیته تعالی بخشی و ارزیابی تخصصی مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه از مرکز درمان ناباروری رویا (جهاد دانشگاهی استان قم) بازدید کردند.
تعالی بخشی و ارزشیابی تخصصی مرکز درمان ناباروری رویا توسط کمیته ارزیاب

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم رئیس کمیته تعالی بخشی و ارزیابی تخصصی مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد تلاش های جهادگران استان قم را برای تعالی مجموعه درمانی این نهاد انقلابی در استان قم محسوس و قابل تقدیر دانست.

دکتر احمد وثوق از فعالیت های درمانی جهادگران قمی تقدیر کرد و گفت: بابت توفیقاتی که پیدا کرده اید تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم و از رئیس محترم واحد برای نظمی که با حضور ایشان در این مرکز ایجاد شده سپاسگزارم.

وی تمهیداتی که برای استفاده بهینه تر از فضای فیزیکی این مرکز اندیشیده شده را موثر ارزیابی کرد و گفت: با توجه به محدودیت های فیزیکی ساختمان مرکز درمان ناباروی اقدامات شایسته ای انجام گرفته است.

وثوق به فعالیت آزمایشگاه تشخیص طبی اشاره نمود و تجهیزات، نیروی انسانی متخصص، کنترل دقیق دمای محیط های حساس و رعایت طرح انطباق را خوب ارزیابی کرد.

وی رعایت دستورالعمل های درمانی، واکسیناسیون و معاینات دوره ای پرسنل، کالیبراسیون به موقع و تکمیل شناسنامه تجهیزات حساس درمانی را از نقاط مثبت عملکرد مرکز درمان ناباروری رویا دانست.

رئیس کمیته تعالی بخشی و ارزیابی تخصصی مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در پایان پیشنهاداتی برای تکریم ارباب رجوع و آماده سازی امکانات رفاهی بیشتر برای مراجعین و کارکنان این مرکز ارائه داد.

گفتنی است کمیته تعالی بخشی و ارزیابی تخصصی مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی متشکل از آقایان مهندس نظری، دکتر زمانیان و خانم ها ایزدیار، دکتر کریمی و دکتر بنی اسدی به ریاست دکتر احمد وثوق رتبه بندی مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در سراسر کشور را بر عهده گرفته و تا کنون از مراکز درمانی اردبیل و اراک بازدید به عمل آورده است.

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری درمان ناباروری رویا دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی


نظر شما :