ارایه خدمات جهاددانشگاهی قم به نمازگزاران جمعه

۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۸ کد : ۱۰۷۴۸ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۳۵۱
نویسنده خبر: علی شریعتی
میز خدمت جهاددانشگاهی واحد استان قم روز گذشته در نماز جمعه استان قم برپا و خدمات مختلف این نهاد انقلابی به مردم عرضه شد.
ارایه خدمات جهاددانشگاهی قم به نمازگزاران جمعه

به گزارش روابط عمومی جهاد واحد استان قم، این نهاد انقلابی روز جمعه 25 مرداد ماه با برپایی میز خدمت در طرح رقابت در خدمت دستگاه‎های مختلف استان در نماز جمعه قم در مصلای قدس، میزبان خیل گسترده مومنین و زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) بود.

دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم، سخنران پیش از خطبه‎های نماز جمعه بود و در سخنانی به ارایه فعالیت‎ها و گزارشی از خدمات گسترده این نهاد انقلابی در بخش‎های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، درمانی و آموزشی پرداخت.

غرفه خدمت رسانی جهاددانشگاهی واحد استان قم نیز با ارایه بسته‎های فرهنگی به ارایه آموزش‎های تخصصی و عمومی و همچنین معرفی بخش‎ها و خدمات خود در بخش‎های مختلف پرداخت.

یکی از خدمات این غرفه شامل ارایه خدمات مشاوره ژنتیک و اطلاع رسانی در خصوص فرایند و تکنیک‎های به روز در زمینه درمان ناباروری، سلول‎های بنیادی و خون بند ناف بود که توسط یکی از متخصصین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم انجام شد.

از دیگر بخش‎های این میز خدمت ارایه خدمات واحدهای مختلف، از جمله دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا، بخش‎های فعال در معاونت های فرهنگی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم بود که با حضور مدیران این بخش‎ها صورت گرفت.

از دیگر فعالیت‎های جانبی میز خدمت جهاددانشگاهی می‎توان به برپایی دو ایستگاه صلواتی در صحن مصلی قدس اشاره کرد.

کلید واژه ها: نماز جمعه سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


نظر شما :