رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم:

۴۰ درصد مراجعین مرکز رویا از خارج استان هستند

۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۲ کد : ۱۰۷۴۷ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۳۸
نویسنده خبر: علی شریعتی
رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم تصریح کرد: بیشترین مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم از استان قم، مرکزی و کشور عراق هستند که نشان دهنده موفقیت جهاد دانشگاهی در جذب بیماران خارجی است.
۴۰ درصد مراجعین مرکز رویا از خارج استان هستند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری در دیدار با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بحث‌های مختلف از جهاد دانشگاهی به نیکی یاد کردند و تاکید دارند که دستگاه‌های دولتی برای انجام کارها به این مجموعه مراجعه کنند که این از افتخارات جهاد دانشگاهی است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در زمینه پژوهشی، در مباحثی وارد می‌شود که پژوهش‌ها تبدیل به یک خدمت و یا محصول قابل ارائه شود تا کاربردی و در پیشرفت کشور موثر باشد؛ بر همین اساس دو گروه پژوهشی سلول‌های بنیادی مزانشیمی و بیولوژی تولید مثل در استان قم مشغول فعالیت است که در راستای فعالیت‌ها درمان ناباروری است.

حیدری تصریح کرد: بیشترین مراجعه به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم از استان قم، مرکزی و کشور عراق هستند که نشان دهنده موفقیت جهاد دانشگاهی در جذب بیماران خارجی است؛ حدود 40درصد مراجعه کنندگان به مرکز درمان خارج از استان و حدود 12درصد از خارج کشور هستند.

رییس جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: می‌توان با مشارکت دستگاه‌های دولتی در استان قم چند طرح پیشرفته در سطح کشور، توسط جهاد دانشگاهی قم انجام شود که باعث ارزآوری و ایجاد اشتغال برای استان قم خواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در استان قم بر عهده جهاد دانشگاهی قرار گرفته است و در این خصوص اقداماتی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم مشکلات موجود در این بخش مرتفع شود و اشتغال مناسبی برای زنان سرپرست خانوار استان قم ایجاد شود.

حیدری تصریح کرد: به دنبال ایجاد سامانه گردشگری سلامت استان قم هستیم تا بتوانیم به شکل مناسب تری بیماران خارجی را جذب کنیم و همچنین اطلاعات مناسبی از مراکز درمانی و رفاهی استان به مراجعه کنندگان ارائه کنیم.
 

کلید واژه ها: دیدار مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی


نظر شما :