استاندار قم:

جهاد دانشگاهی یک مجموعه انقلابی و توانمند است/ حمایت استانداری از اقدامات نوآورانه

۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۹ کد : ۱۰۵۰۹ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۵۸۸
نویسنده خبر: علی شریعتی
استاندار قم گفت: جهاد دانشگاهی یک مجموعه انقلابی توانمند با مدیریت جهادی است که می‌تواند منشا خیر و برکت برای استان باشد.
جهاد دانشگاهی یک مجموعه انقلابی و توانمند است/ حمایت استانداری از اقدامات نوآورانه

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر بهرام سرمست صبح امروز در بازدید از فعالیت های پژوهشی جهاد دانشگاهی قم عنوان کرد: در بازدیدی که از جهاد دانشگاهی داشتیم، اطلاعات و اقدامات خوبی را شاهد بودیم  و توفیقات حاصله در این مجموعه امیدوار کننده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی یک مجموعه انقلابی توانمند با مدیریت جهادی است که می‌تواند منشا خیر و برکت برای استان باشد؛ با راه اندازی دفتر ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی به دنبال پر شدن خلاء ارتباط با مراکز علمی هستیم و امیدواریم ارتباطات جهاد دانشگاهی با این دفتر در جهت هماهنگی‌ها تقویت شود.

استاندار قم بیان کرد: بنای توسعه استان قم طبق برنامه ریزی‌ها، توسعه گردشگری است که در بخش‌های مختلف علمی، رفاهی و سلامت است؛ اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای گسترش گردشگری سلامت استان قم بسیار امیدوار کننده است و باید خدمات به صورت مناسب در فضای مجازی و فضاهای دیگر به مخاطبان اصلی ارائه شود تا آشنایی‌های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: به دانشگاه‌ها تاکید شده است که پژوهش‌ها به سمت علمی و عملی بودن سوق داده شود و این رویکرد در جهاد دانشگاهی حاکم است و استانداری آمادگی حمایت از این پژوهش‌ها را دارد؛ همچنین جهاد دانشگاهی باید تلاش کند تا از تمام ظرفیت‌های بودجه‌ای استفاده کند که این نیاز به پیگیری دارد.

سرمست تصریح کرد: جهاد دانشگاهی یک مجموعه کاری و کاربردی است و دیدگاه به جهاد دانشگاهی در مدیریت استان بسیار مثبت است؛ گام اول تقویت ارتباطات با بازدید امروز برداشته شد و امیدواریم گام‌های بعدی از سوی جهاددانشگاهی انجام پذیرد.

وی با تبریک روز خبرنگار، اضافه کرد: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا جهاد دانشگاهی بسیار فعال هستند و ظرفیت‌های بسیار خوبی برای آگاهی بخشی به عموم مردم دارند.

استاندار قم با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، گفت: نیاز است خدمات و پژوهش‌های جهاد دانشگاهی به طور مناسب معرفی شود و همچنین باید با دانشگاه‌های مستقر در استان ارتباط تنگاتنگی ایجاد شود تا به پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی استان قم منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در معاونت‌ها و بخش‌های جهاد دانشگاهی اولویت بندی صورت گیرد و طبق اهداف، اقدامات را انجام دهند، بدین شکل رسیدن به اهداف بسیار آسان‌تر خواهد بود؛ موفقیت زمانی رخ می‌دهد که مجموعه‌ها در مسائلی وارد شوند که دیگران وارد آن نشدند و نباید موازی کاری صورت گیرد.

سرمست تاکید کرد: اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، بسیار ارزشمند و است و می‌تواند تمایز دهنده جهاد دانشگاهی قم از دیگر مجموعه‌های استان قم شود؛ استانداری قم از خدمات و طرح‌ها نوآورانه و کارهای نوینی که انجام سود و مشکلات استان را رفع کند، حمایت خواهد کرد. 
 

کلید واژه ها: بازدید استاندار قم مرکز درمان ناباروری


نظر شما :