توزیع کارت برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی/ جزییات نحوه‌ی برگزاری

۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۴ کد : ۱۰۲۵۵ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۶۶۴
نویسنده خبر: علی شریعتی
آزمون مشاغل آتش‌نشانی با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر داوطلب در روز جمعه ۱۸ مرداد برگزار می‌شود. کارت ورود به این آزمون از امروز برای داوطلبان قابل دریافت است.
توزیع کارت برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی/ جزییات نحوه‌ی برگزاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، مهندس سید عزیز آشنا مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی تشریح کرد: در آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی که توسط این مرکز در روز جمعه (18 مرداد 1398) برگزار می‌شود، جمعا 106387 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که آزمون آن‌ها ساعت 9 صبح در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که داوطلبان می‌توانند از روز یکشنبه (13 مرداد 1398) برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به سایت www.hrtc.ir مراجعه کنند، بیان کرد: باجه‌های رفع نقص نیز از روز سه‌شنبه (15 مرداد 1398) در محل‌هایی که آدرس آن‌ها بر روی سایت www.hrtc.ir اعلام می‌شود، آغاز به کار می‌کنند و لازم است داوطلبان پس از دریافت کارت شرکت در آزمون آن را به‌دقت مطالعه کرده و در صورت هرگونه مغایرت، در تاریخ‌های اعلام‌شده به این باجه‌ها در سراسر کشور مراجعه نمایند.


مهندس آشنا با اعلام این‌که سوالات آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی طراحی شده است، گفت: در بخش عمومی 105 سوال و در بخش تخصصی نیز 60 سوال و مجموعا 165 سوال در این آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و آن‌ها مجموعا 180 دقیقه (3 ساعت) برای پاسخ‌گویی به این سوالات زمان خواهند داشت.


مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی به داوطلبان توصیه کرد که یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حوزه‌ها حضور داشته باشند و با توجه به مسافت و ترافیک به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در زمان مقرر در محل حوزه‌های آزمون حضور یابند.
وی افزود: برای شرکت در آزمون، داوطلبان لازم است کارت شرکت در آن را که از سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی پرینت گرفته‌اند، به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند.
مهندس آشنا درباره‌ی اعلام نتایج این آزمون، توضیح داد: پس از اعلام نتایج چند برابر ظرفیت این آزمون، افراد معرفی‌شده در این مرحله باید برای تکمیل مدارک خود به محل‌هایی که از طریق سایت مرکز آزمون اعلام می‌شود، مراجعه کنند تا پس از تکمیل مدارک برای شرکت در آزمون عملی معرفی شوند.
مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون عملی، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی بر اساس محاسبه‌ی امتیازات آزمون کتبی و آزمون عملی و برابر قوانین و شرایط مرتبط، از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی و پروفایل داوطلبان به اطلاع آن‌ها می‌رسد.
وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد: به دلیل ممنوعیت ورود تلفن همراه و هرگونه لوازم الکترونیکی به حوزه‌های آزمون، از همراه آوردن این وسایل به حوزه‌های آزمون خودداری کنند.


 

کلید واژه ها: آزمون استخدامی آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی مرکز آزمون


نظر شما :